Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 53 ביקורות
js_loader
תפריט

יועץ משכנתאות מומלץ

כל מי שצריך ליטול משכנתא, יודע שניתן ליטול הלוואה כזו גם באופן עצמאי, אך אם רוצים להנות מהלוואה משתלמת ויעילה, כדאי לחפש יועץ משכנתאות מומלץ. למה צריך עזרה וליווי מקצועי בנטילת משכנתא, מי נחשב ליועץ מומלץ ומתי כדאי לפנות אל אחד כזה? כאן ריכזנו תשובות לכל אותן השאלות. על כל שאלה נוספת בנושא, אתם מוזמנים לכתוב לנו. נשמח להנגיש לכם מידע נוסף בתחום.

 

למה בכלל צריך יועץ משכנתאות?

יועץ משכנתאות הוא איש המקצוע המלווה את תהליך נטילת הלוואת המשכנתא, הוא זה שמנהל את התהליך שיהיה משתלם לווה מבחינה כלכלית ומבחינה ארגונית. הלוואת משכנתא היא יותר מסתם הלוואה בנקאית. מדובר בהלוואה על סך מאות אלפי שקלים והיא אף יכולה להגיע לסכום של מיליוני שקלים… באופן יחסי כמובן, גם גובה הריבית יעלה יחד עם סכום ההלוואה. לווה שלא ידע להתמקח על גובה הריבית, ימצא את עצמו משלם ריביות יקרות וחבל. ניתן להוזיל את מחיר הריביות באמצעות ניהול משא ומתן יעיל ומקצועי.

 

מה ההבדל בין יועצי המשכנתאות השונים?

פקיד המשכנתאות בבנק

כיום יש מגוון גדול של יועצי משכנתאות. אך חשוב להבדיל בין יועץ משכנתאות מקצועי שהוסמך לכזה, לבין פקידי המשכנתאות בבנק שלמדו להציג את עצמם כיועצי משכנתאות מטעם הבנק. כידוע, הבנקים הם לא עמותה ולא גמ"ח כספים. מדובר בעסק לכל דבר והרווח של הבנקים מגיע מההלוואות שהוא נותן. כשמבינים את זה, קל להבין למה הבנק מבחינתו עושה כל מה שהוא יכול כדי לתמחר את ההלוואות בריביות גבוהות ככל הניתן. ככל שהריבית שהוא יקבל תהיה גבוהה יותר, הוא ירוויח יותר. כך הבנקים מעמידים לרשות הלווים פקידי משכנתאות המציגים את עצמם כיועצי משכנתאות מטעם הבנק. הם מסייעים לווים לבנות תמהיל משכנתא מותאם להם אישית אך מבלי שהלווה ידע על כך, הם גם מתמחרים לו את גובה הריבית הגבוה ביותר שניתן. פקיד המשכנתאות הוא בעל אינטרסים מנוגדים לרצון הלווה.

 

הלווה רוצה להנות מהלוואת משכנתא זולה ככל הניתן. בעוד פקיד המשכנתאות רוצה לתמחר את ההלוואה בריבית גבוהה ככל הניתן. ככל שהריבית גבוהה יותר, הוא יודע שהוא יקבל בונוס גדול יותר מהבנק. מה שיוצא ניגוד עניינים חריף ואם לווה מעוניין לקבל הלוואת משכנתא משתלמת, הוא פונה לקבל ליווי מקצועי של יועץ משכנתאות מומלץ, כזה שמקבל שכר מהלווה ולא מהבנק…

 

יועצי המשכנתאות השונים

תחום מומחיות

לכל יועץ משכנתאות תחום מומחיות אחר. יש יועץ מומחה לטיפול במסורבי משכנתא, יש מי שצבר מומחיות דווקא במחזורי משכנתא / איחוד הלוואות / משכנתא לגיל השלישי ויש מי שהניסיון קידם אותו דווקא במשכנתאות לחברי קיבוץ. כל הלוואת משכנתא צריכה ליווי. אבל אם כבר לוקחים ליווי, למה לא להיעזר בטובים ביותר בתחום המשכנתא שלכם? ככל שאיש המקצוע מומחה יותר, הוא יביא אתכם לחיסכון משמעותי יותר במשכנתא שלכם.

 

שירות

כל יועץ משכנתאות מיתג את עצמו בצורה שונה וכך כל אחד גם נותן שירות אחר לפונה אליו. יש יועצים שידועים בשירות המלא שהם מציעים, לעומתם, יש את היועצים המעניקים שירות חלקי / חבילות שירות הכוללות רק חלק ממה שהמשכנתא דורשת וכו'.

 

איך למצוא יועץ משכנתאות מומלץ?

כל אחד רוצה את הטוב ביותר לצידו ולכן ההמלצה היא לפנות למכרים וחברים ולקבל המלצות על יועץ משכנתאות מומלץ. איך תקבלו המלצות?

  • בשלב הראשון אתם מוזמנים להיכנס לרשתות החברתיות, לבדוק אילו יועצי משכנתאות מציעים שירות עם מומחיות לתחום שלכם. ערכו לעצמכם רשימה של המומלצים ברשת.
  • בשלב הבא פנו לשאול חברים ומכרים על יועץ המשכנתאות שהם נעזרו בו. מחברים תוכלו לשמוע המלצות ודיס… הרשימה שלכם תצטמצם כבר בשלב זה.
  • עכשיו כנסו לקרוא על כל אחד מיועצי המשכנתאות עליו אתם מתלבטים. בדקו את הדירוגים שהוא קיבל ברשת. עד כמה הוא מומלץ ומה תחום המקצועיות שלו. אל תהססו להרים טלפון ולהתרשם דרך שיחה טלפונית ממקצועיות / שירות היועץ המדובר.

 

מה חשוב לבדוק בבחירת יועץ משכנתאות?

בבחירת יועץ משכנתאות, יש כמה נקודות שחשוב לבדוק. כאן נציג את הנקודות, לכל אחד סולם העדיפויות שלו ולכן אתם תכריעו מה יותר חשוב לכם בסופו של דבר.

  • שירות – אדיבות היועצים משתנה בהתאם לאופי היועץ, רמת השירות המיושמת במשרד. יש משרדים מהם הלקוחות יוצאים בהרגשה שהיועץ עושה להם טובה בזה שהוא מטפל בתיק המשכנתא שלהם. וחבל. זה לא צריך להיות ככה.
  • מומחיות – יש הרבה יועצי משכנתאות בשוק, יש כאלו שסיימו עכשיו לימודים ויש מי שכבר עובד בתחום שנים ובחר לעסוק בגיוס משכנתאות מסוג מסוים. ברגע שפונים ליועץ בעל וותק, כזה שעוסק בדיוק במשכנתאות מהסוג שאתם צריכים, אתם מגדילים את הסיכויים שלכם להנות מהלוואה משתלמת ויעילה.
  • מחיר – מחיר היעוץ משתנה בין יועץ ליועץ בהתאם לוותק, מומחיות ומיתוג. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו משלם מחיר יקר ומקבל תמורה לא הוגנת, או מחיר זול ללא תמורה מספקת. בתחום ייעוץ המשכנתאות אין פיקוח על מחיר השירות וכך נוצר מצב בו אין טווח מחירים אחיד. כל יועץ גובה תשלום בהתאם למומחיותו / מקצועיותו וכו'.
  • המלצות – חפשו יועץ משכנתאות מומלץ, כזה שקיבלתם המלצות עליו. ההמלצות בשטח מדברות בעד עצמן.
  • אמינות – חשוב לפנות ליועץ אמין. הרי תהליך המיפוי חושף בפניו את כל המצב הכלכלי שלכם. אתם חייבים להרגיש ביטחון מול היועץ.
  • מיקום – קל יותר להגיע לפגישה אצל יועץ משכנתאות הנותן שירות באזור מגוריכם. למרות זאת, לא תמיד זו תהיה העדיפות כיוון שהיום ניתן לנהל את מרבית תהליך אונליין.

 

יועץ משכנתאות מומלץ הוא חובה למי שחשוב לו לא לשלם מחיר יקר על המשכנתא שלו. למרות שניתן ליטול הלוואת משכנתא באופן עצמאי, לא יהיה נכון לא להיעזר באיש מקצוע. ליווי מקצועי של יועץ משכנתאות מבטיח ללווה ליווי מקצועי לאורך כל הדרך כשבסופו של דבר, הוא יהנה מהחיסכון שהשיג לו היועץ. המלצות על יועץ משכנתאות ניתן להשיג דרך מכרים, חברים ורשתות חברתיות.

 

אהד וייס – ייעוץ משכנתאות בהתאמה לצרכים שלכם

למה לכם לחפש אחר יועץ משכנתאות אם הגעתם לאחד כזה. מוזמנים להתרשם ממקצועיות צוות יועצי המשכנתאות במשרד אוהד וייס המציע שירות ליווי מקצועי בלקיחת משכנתא חדשה, מחזור משכנתא, איחוד הלוואות, משכנתא לגיל השלישי וכל סוג משכנתא אחר.

 

שאלות ותשובות בנושא יועץ משכנתאות מומלץ

ניסיון ומומחיות: חפשו יועץ עם ניסיון רב בענף המשכנתאות והצלחות בשטח. יועץ בעל ידע צריך להיות בעל הבנה עמוקה של שוק הדיור המקומי, שיעורי המשכנתא הנוכחיים ומוצרי הלוואות זמינים. ידע זה יכול לעזור לכם לקבל החלטות מושכלות המותאמות לצרכים הספציפיים שלכם.

 

  • אישורים ורישוי: ודאו כי היועץ הוא בעל רישיון נאות ומוסמך על ידי גופי רגולציה רלוונטיים. אישורים נוספים או חברות בארגונים מקצועיים יכולים גם להצביע על מומחיות ומחויבות רבה יותר.

 

  • מוניטין וסקירות: חקרו את המוניטין של היועץ על ידי קריאת המלצות, ביקורות ודירוגים של לקוחות באינטרנט. המלצות אישיות ממקורות מהימנים יכולות גם לספק תובנות חשובות.

 

  • תקשורת ונגישות: בחרו יועץ שמתקשר בצורה יעילה ונגיש לתת מענה לשאלות ולחששות שלכם לאורך תהליך המשכנתא. תקשורת ברורה ומיידית, קריטית לחוויה חלקה.

 

  • מגוון שירותים: שקול אם היועץ מציע מגוון מקיף של שירותים, כולל סיוע באישור משכנתא מראש, אפשרויות הלוואה ותמיכה שוטפת.

 

  • שירות לקוחות: העריכו את גישתו של היועץ לשירות לקוחות והאם הם נותנים עדיפות לאינטרסים שלכם. יועץ ממוקד לקוח יקשיב לצרכים שלכם, יעניק הכוונה מותאמת אישית ויתנהל בשקיפות.

יעוץ משכנתא הוא שירות ללא פיקוח כלשהו וכך גם המחירים הנגבים עבורו נעים בטווח רחב מאוד. ייעוץ עבור תיק משכנתא ממוצע יכול לעלות 10,000 וככל שמדובר בתיק משכנתא מורכב יותר (המצריך גם עבודה רבה יותר), מחירו יהיה גבוה בהתאם. אל תהססו לערוך סקר שוק ולהגיע אל היועץ עליו קיבלתם המלצות עם הצעות מחיר שונות. קחו בחשבון שמחיר זול מעיד פעמים רבות על שירות מינימלי וכן להפך… 

 

יועץ משכנתאות מומלץ
יועץ משכנתאות מומלץ
לשיתוף המאמר לחצו:

אהד ויס בפייסבוק | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 53 ביקורות
js_loader
תמונת פרופיל אהד ויס
אהד ויס,
יועץ משכנתאות מורשה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם אהד ויס >>
ההלוואה מיועדת אך ורק לבעלי נכסים בשיעבוד נכס >>