Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 53 ביקורות
js_loader
תפריט

התאחדות יועצי המשכנתאות

אחד מהגופים הטובים ביותר דרכם ניתן להיוועץ לגבי לקיחת משכנתא וכן שירותים פיננסים אחרים היא התאחדות יועצי המשכנתאות. ההתאחדות היא עמותה עוזרת לאלפי ישראלים בייצוג הולם ומקצועי מול הבנקים בנק ישראל וגופים אחרים. המשיכו לקרוא כדי לדעת יותר על התאחדות יועצי המשכנתאות.

 

התאחדות יועצי המשכנתאות – המייצגים שלכם מול הבנקים

בשנת 2016 חל משבר בין יועצי המשכנתאות וגופים נוספים לבין הבנקים בישראל. במהלך המשבר הובן הצורך האדיר בייצוג של יועצי המשכנתאות תחת גוף אחד שיקנה לכם הכשרה מקצועית וכוח מאוגד אל מול גופים גדולים וחזקים. העמותה הוקמה בין היתר גם לטובת הציבור הרחב במטרה להבטיח לכל אזרח ישראלי ייצוג הולם והוגן מול הבנקים.

בנוסף, העמותה פועלת להסדרת המעמד הרגולטורי של יועץ המשכנתאות (מקצוע שמחייב רישיון בתוקף), מבטיחה לשפר את רמתם המקצועית של יועצי משכנתאות וכן את התחרות הקיימת בשוק ייעוץ המשכנתאות בפרט והמימון בכלל.

החזון של העמותה

בבסיס חזון העמותה עומדת הדרישה למקצועיות ולאתיות ראשונות במעלה. לקיחת משכנתא או ביצוע צעד פיננסי משמעותי אחר יכולים להוות צעד שאין ממנו חזרה בחייו של פרט. משכנתא טובה ונכונה יכולה לשנות את החיים לטובה ואילו משכנתא רעה עלולה להוביל למצב של הדרדרות לחובו ושקיעה גם במצב המנטלי (לחץ וחרדות).

מתוך ההבנה של החשיבות בייעוץ הוגן ומקצועי העמותה שמה לעצמה למטרה לתת לכל אחד את השירות הטוב ביותר ואת כל המידע הנדרש לבניית המשכנתא המתאימה לצרכיו הפיננסיים.

אנחנו במשרד הייעוץ אוהד וויס – יועץ משכנתאות עובדים כבר במשך שנים רבות עם מאות לקוחות מרוצים תוך הבאת כל הידע והניסיון הדרושים. נשמח לעמוד לשירותכם כדי שתוכלו לקחת את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם ולשים את חייכם במסלול הנכון.

 

הפעילויות השונות של העמותה

מלבד לחזון וליכולת לייעץ לכל אחד לגבי הצעדים הפיננסיים התאימים לו העמותה פועלת במגוון תחומים נוספים:

כנסים והרצאות – העמותה מארגנת כנסים מקצועיים והרצאות על מגוון נושאים פיננסיים (ובין היתר משכנתאות כמובן) לחברי התאחדות רשומים. ההרצאות מאפשרות ליועצים לשפר את רמתם המקצועית וכן מאפשרות לכל מי שרוצה לרכוש ידע בתחום המשכנתאות לעשות זאת בצורה מעמיקה ומקצועית.

מעורבות ציבורית – העמותה עוסקת ביצירת קשר עם גופים חזקים כמו בנק ישראל והכנסת להם השפעה רבה על הרגולציה והתנאים של ענף המימון בישראל. אם יועצי המשכנתאות לא היו מאוחדים היה כמעט בלתי אפשרי להגיע לדרגים הגבוהים, לדרוש דרישות או להעלות קולות מן השטח. העמותה עושה זאת ביעילות עבור כל יועץ ויועץ.

ליווי מקצועי – העמותה מרכזת את כל החוקים הנדרשים ללקיחת משכנתא במקום אחד בצורה מסודרת ויעילה. היא עורכת מבחן לכל יועץ שרוצה להצטרף כדי להבטיח שהרה המקצועית שלו מתאימה. עוד דבר שהעמותה דואגת לו היא ריכוז של מגוון המסמכים הרבים הנדרשים למילוי על מנת לקחת משכנתא – אחד האתגרים הגדולים ביותר היא התגברות על הבירוקרטיה והעמותה מנסה להפוך את החיים לקלקים יותר בהקשר זה.

מרכז מידע ליועץ – אחד הדברים המשמעותיים ביותר שהעמותה עושה היא ללוות את היועצים במידה ויש להם התלבטויות לגבי הצעדים הנכונים עבור פרט מסוים. אם כיועץ נתקלתם בבעיה כשהי תוכלו לפנות למרכז המידע ליועץ ולבקש שיסייעו לכם בפתרונה. זהו כלי אדיר ורב עוצמה שמאפשר לכם כיועצים סוג של גלגל הצלה במקרה שאתם אבודים בקייס שלכם או סתם רוצים ליווי וטיפים מקצועיים.

 

למה חשוב לעבוד רק עם יועץ משכנתאות רשום?

ההיצע בשוק של יועצי משכנתאות עשוי להיות רב והדבר עלול לבלבל אתכם. כשתרצו לקחת יועץ משכנתאות אתם יכולים לשאול את עצמכם – כן, אבל יש כל כך הרבה יועצים איך נדע במי לבחור? גם בשביל לענות על השאלה הזו הוקמה העמותה והיא מאפשרת לכם לבחור ביועץ משכנתאות רשום ומקצועי.

בחירה של יועץ מתוך מאגר העמותה של יועצים רשומים כבר יגדיל בהרבה את הסיכוי שתקבלו יועץ טוב מקצועי ואדיב שיתאים לכם את הצעד הפיננסי הטוב ביותר עבורכם. הנה כמה יתרונות בולטים ליועצים רשומים:

מעבר מבחני קבלה – יועצים רשומים עברו מבחני קבלה מקיפים גבר שמעיד על הידע המקיף שלהם ועל היכולת שלהם לתת לכם שירות מקצועי ואתי.

השתתפות בכנסים מקצועיים – יועצים רשומים משתתפים באופן תדיר בכנסים מקצועיים והרצאות ייחודיות המשפרות את הידע שלהם במגוון נושאים פיננסיים. מבחינה זו יועץ רשום גם חי את השטח ונותן שירות לאנשים רבים אבל גם כל הזמן ממשיך לשמור על ידע מקצועי תיאורטי כדי לתת את השירות המיטבי גם ללקוחותיו הבאים.

עדכונים שוטפים ועזרה במקרה צורך – אלו שני יתרונות אדירים שיש ליועץ רשום. הוא יכול גם להיוועץ במקרה הצורך היועצים נוספים כלומר לקיחה של יועץ רשום היא בעצם לקיחה של כמה יועצים במקביל. מטבע הדברים הסיכוי שכמה יועצים יטעו קטן בהרבה מהסיכוי שיועץ בודד יטעה.

בנוסף היועצים מקבלים עדכונים חשובים לגבי השינויים הרגולטוריים המתרחשים. העובדה שיועצים רשומים מאוגדים תחת קורת גג אחת מאפשר להם להיות מעודכנים בצורה שוטפת הרבה יותר ולהתאים את הצעדים הפיננסיים למצב העכשווי במשק.

כוח התאגדותי – ליועצים רשומים יש כוח רב מול המוסדות מכיוון שהם באים כאסופה מאוגדת אחת. פעמים רבות מה שיועץ רשום יכול להשיג עבורכם הוא טוב בהרבה ממה שיועץ שאי מאחוריו קבוצה שלמה יכול להשיג.

אלו רק מקצת מהיתרונות הקיימים ליועץ רשום ואנחנו ממליצים באמת ובתמים להיוועץ רק ביועץ רשום. אנו במשרד יעוץ המשכנתאות אוהד וויס – יועץ משכנתאות מייצגים נאמנה מאות לקוחות מידי שנה תוך יישום היתרונות הרבים הללו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או בקשה במלוא האדיבות המקצועיות והאתיות.

 

מידע שימושי לציבור

מעבר לעובדה שההתאחדות מאשרת ליועצים לשפר את השירות שלהם ולהנות ממגוון רחב של יתרונות, ההתאחדות מפרסמת גם מגוון רחב של כתבות מקצועיות שיכולות לסייע לציבור להבין קצת יותר בתחום ולקחת את הצעד מתוך הבנה (גם אם בסיסית) של הצעדים הפיננסיים. מומלץ מאוד להיכנס לאתר ההתאחדות ולעיין במגוון הכתבות המקצועיות שיש להם להציע על מנת להתרשם.

באופן כללי תוכלו למצוא באתר כתבות כמעט בכל נושא. הנה כמה נושאים שכתבו עליהם לאחרונה בעמוד העמותה: 'פתיחת משכנתא – היום שאחרי', 'הטעויות שאתם עלולים לעשות כשאתם לוקחים משכנתא', 'מחיר למשתכן – מה באמת קורה שם?', 'הנפגעים העיקריים ממכירת המשכנתאות למוסדיים הם הזוגות הצעירים' ועוד ועוד.

באתר גם תוכלו להתרשם ממגוון היועצים שקיימים תחת ההתאחדות לקרוא עוד קצת על הפעילות של ההתאחדות וליצור קשר במידת הצורך. לפני שאתם עושים צעד פיננסי משמעותי וגדול כמו לקיחת משכנתא יותר ממומלץ לבדוק את אחד הגופים המהימנים והמקצועיים בתחום – התאחדות יועצי המשכנתאות.

 

סיכום

התאחדות יועצי המשכנתאות היא גוף שהוקם במטרה לענות על כמה בעיות שהיו עם הבנקים ובמטרה לשפר את השירות שיועצי משכנתאות מעניקים ללקוחותיהם. במסגרת העמותה היועצים עוברים מבחנים וזוכים למעטפת רחבה של ליווי מקצועי (מרכז שירות ליועץ, כנסים והרצאות, ריכוז חומרים ועוד).

בנוסף, ההתאחדות מאפשרת ליועצים כוח התאגדותי וייצוג חזק מול גופים גדולים כמו הכנסת ובנק ישראל שאחראיים על ענייניים רגולטוריים רבים הנוגעים לעולם המימון. בגלל כל היתרונות האלו של יועצים רשומים השייכים להתאגדות אנו ממליצים מכל הלב לפנות ליועץ רשום במידת הצורך – לא תצטערו.

התאחדות יועצי המשכנתאות
התאחדות יועצי המשכנתאות
לשיתוף המאמר לחצו:

אהד ויס בפייסבוק | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 53 ביקורות
js_loader
תמונת פרופיל אהד ויס
אהד ויס,
יועץ משכנתאות מורשה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם אהד ויס >>
ההלוואה מיועדת אך ורק לבעלי נכסים בשיעבוד נכס >>