Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 53 ביקורות
js_loader
תפריט

מחשבון ריביות הלוואה

מחשבון המשכנתא של אהד ויס

החזר קבוע
החזר לפי קרן שווה
גרייס חלקי
גרייס מלא
בלון
סכום ההלוואה
תקופת ההלוואה בשנים
תקופת הגרייס בחודשים
ריבית
עליה שנתית במדד
תשלום חודשי התחלתי
תשלום חודשי עתידי
סה"כ החזר
סה"כ החזר ריבית
החזר חודשי

הידעת?

הידעתם שלבנקים יש 0 אינטרס לתת לכם משכנתא בתנאים טובים? אנחנו באהד ויס ייעוץ משכנתאות נדאג שתקבלו את תנאי משכנתא הטובים ביותר שיחסכו לכם עד מאות אלפי שקלים, צרו קשר עכשיו!

052-430-2464

במידה ואתם זקוקים ללקיחת הלוואה מוטב שתעשו זאת כמו שצריך. כיו ניתן לקבל סכום גבוה של כה עשרות אלפי שקלים בקליק אחד דרך המחשב אך חשוב לבדוק שהתנאים נוחים ושניתן להחזיר את ההלוואה באופן שמתאים עבורנו. כלי שמאוד יכול לעזור בכך הוא מחשבון הלוואה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליו.

 

קצת על הלוואות

ישנו גוון רחב של סוגי הלוואות הן בתנאי ההלוואה והן בגוף המעניק. מומלץ לבדוק ולחקור באופן כללי על הלוואות עוד פני שמגיעים לשלבי החישובים בהם נוכל להשתמש במחשבון ההלוואות. כחלק מתהליך המחקר כדאי לבדוק תנאים בבנקים שונים כי לכל בנק יש את התנאים והאותיות הקטנות שלו. לא כדאי לבחור בהלוואה הראשונה המוצעת לכם (כמחצית מהישראלים לוקחים את הדבר הראשון שהוצע ומפסידים כך כסף רב).

במידה ואינכם מתמצאים מספיק בעולמות המימון כדאי גם לפנות ליועץ הלוואות מוסמך שיוכל לסייע לכם בהתאמת התנאים המיטביים עבורכם. חשוב לשים לב מי הגוף המעניק את ההלוואה ומה סוגה – האם מדובר בהלוואה מיידית או לא? והאם מדובר בהלוואה שעושים דרך הבנק או הלוואה חוץ בנקאית. לכל אחת מהשאלות הללו יכולה להיות השפעה גדולה על המחיר שתדרשו לשלם ולכן על כדאיות ההלוואה עבורכם. בנוסף, חשוב לשים לב מהי המטרה לשמה אתם מלווים א הכסף וכן האם אתם יכולים להשיג את הכסף בדרך שאינה הלוואה. כל אלו יאפשרו לכם התנהלות כלכלית נכונה שלא תכביד על חיי היום יום שלכם.

 

מחשבון הלוואה

מחשבון הלוואה הוא כלי חישובי שיכול לסייע לכם בגוון סוגיות העולות מלקיחת הלוואה. נפרט בקצרה חלק מהעניינים הללו.

 

תכנון גובה ההלוואה

לעיתים הבנקים מציעים תנאים שנראים יותר טובים עבור הלוואות בסכומי כסף גדולים יותר (כמו מבצע). הניסוחים של הבנקים עלולים להיות מפוצצים ולסנוור את עינינו כשאנו באים לקחת הלוואה וכך לגרום לנו לקחת הלוואה יותר גדולה ממה שהיינו צריכים מלכתחילה. כמובן שחשוב להימנע מעניינים אלו וגם מודעות לעניינים הללו יכולה לעזור בהימנעות מהם. כלי נוסף שיכול לסייע בהימנעות מלקיחת הלוואה בסכום גבוה יותר הוא מחשבון ההלוואה. במחשבון ההלוואה תוכלו להכניס את הסכומים שלקחתם ולבדוק מה יהיה גובה ההחזרים החודשיים שלכם. ככה התנאים של הבנק יבואו לידי ביטוי במספר אחד מאוד חשוב שיוצב מול העיניים שלכם. מספר שדרו תוכלו לדעת אם ההלוואה כדאית ואפשרית עבורכם או שלא. חשוב לזכור שעל כל שקל שתיקחו בהלוואה תשלמו עליו ריבית לא קטנה כלל ולכן כדאי לקחת הלוואה רק שכחייבים ורק בגובה הסכום לו אנו צריכים.

 

תכנון תקופת ההלוואה

תחום נוסף שחשוב לשים לב אליו כאשר לוקחים הלוואה היא משך הזמן שבו תחזירו אותה. ככל שתרצו להחזיר את הכסף במשך יותר זמן תדרשו לשלם זמן רב יותר ריבית והמחיר בכולל של ההלוואה יעלה. מצד שני לא תדרשו לשלם את סכומי הכסף מהר ודחוס וככה תוכלו למעשה לפרוס את התשלומים ליותר זמן ולא לגרום לשינויים משמעותיים בדפוסי הצריכה האחרים שלכם. בעצם אנו רוצים לפרוס את ההלוואה כדי שנוכל לחית עם ההחזרים אך מצד שני לא לפרוס ליותר זמן כדי להימנע מתשלומים גדולים מידי על ההלוואה שיהפכו אותה ללא כדאית.

מחשבון המשכנתא מאפשר מציאה של הנקודה האופטימלית הזו. ניתן לשחק אם הסכומים ותקופות ההחזר במחשבון עד שנמצא את אותה נוד שבה ההחזר החודשי נראה לנו סביר יחסית אך עם זאת התשלום הכולל על ההלוואה לא יוצא יקר מידי.

 

הבנת סכום ההלוואה לפי גובה ההחזרים הרצוי

פעמים רבות אנו מגיעים לבנק ומבקשים הלוואה בסכום מסוים מבלי לדעת כמה נדרש להחזיר בכל חודש. במחשבון משכנתא אפשר לעשות את הדרך ההפוכה – להבין כמה אנחנו רוצים או יכולים לשלם בכל חודש ולכמה זמן אנו רוצים לשלם זאת ולקבל מהמחשבון את סכום ההלוואה שאנו יכולים לקבל. זוהי דרך בטוחה לדעת שאנו אלו שקובעים את ההחזר החודשי ולראות כמה כסף יכול לצאת לנו מזה. הדבר מתאים במיוחד עבור אנשים שלא חייבים סכום כסף מסוים אלא יחסית גמישים בסכומים שהם יכולים לקבל. אם או למשל רוצים לשפץ את הדירה שלנו נוכל להחליט על היקף השיפוץ בהתאם להחזרים החודשיים אותם אנו יכולים לשלם וכך לדעת מה גובה ההלוואה הנדרשת.

 

גובה הריבית

גובה הריבית שהבנקים קובעים משתנה בהתאם למגוון מאפיינים – משך הזמן בו תחזירו את ההלוואה, גובה הריבית במשק וכן הסיכון שהבנק מייחס להלוואה שלכם (למשל דירוג האשראי שלכם משפיע על הסיכון). גובה הריבית הוא השתנה החשוב ביותר שיקבע בסופו של דבר כמה כסף תידרשו להחזיר לבנק מעבר לסום אותו הוא הלווה לכם ולכן כל שינוי קטם בנתון הזה יכול לשנות מאוד את ההחזרים החודשיים שלכם. דרך מחשבון ההלוואות תוכלו לראות איך משפיעים השינויים בריבית על גובה ההחזרים שלכם וכך תוכלו לדעת כמה ההלוואה שלכם עולה ועד כמה היא עשויה להיות תנודתית. למשל אם אתם צפים שתהיה ירידה בריבית הפריים במשק וההלוואה שלכם צמודה לריבית הפריים תוכלו לראות איך הורדה שכזו תשפיע על מחיר ההלוואה שלכם ועל ההחזרים החודשיים. אם אתם חוששים שיהיה שינוי לרעתכם תוכלו להיות מוכנים לו מראש.

 

איתור ההלוואה המתאימה

בסופו של דבר כדאי לבדוק הלוואות רבות מבנקים שונים. אחרי שתבדקו את כל ההצעות תוכלו להכניס את כולן לתוך מחשבון ההלוואה ולקבל תמונה מלאה לגבי התנאים השונים שכל בנק ובנק מציע. מכיוון שיש פרמטרים רבים בכל הלוואה ולעיתים לבנק אחד יש יתרון בדבר מסוים ולבנק אחר בפרמטר אחר מחשבון הלוואה יכול לסייע לכם להשוות את ההלוואות באופן כללי ולבחור באחת המתאימה לכם ביותר. במידה ואתם עדיין מתלבטים איזה הלוואה היא הכדאית ביותר עבורכם כדאי לפנות ליועץ שיוכל לסייע לכם בבחירה הנכונה.

 

סיכום

מחשבון הלוואה הוא כלי נהדר שיכול לסייע לכם בבניית ההלוואה הנכונה ביותר עבורכם. הוא יכול לסייע לכם להבין עד כמה הריבית משפיעה על גובה ההחזרים שלכם, וכן לסייע בלקיחת הלוואה בסכום מיטבי ותקופת זמן מיטבית. בנוסף, מחשבון ההלוואה יציג לכם תמונה מסכמת של כל ההצעות שקיבלתם מהבנקים השונים ויאפשר לכם השוואה יעילה ביניהם. בהצלחה!

מחשבון ריביות הלוואה
מחשבון ריביות הלוואה
לשיתוף המאמר לחצו:

אהד ויס בפייסבוק | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 53 ביקורות
js_loader
תמונת פרופיל אהד ויס
אהד ויס,
יועץ משכנתאות מורשה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם אהד ויס >>
ההלוואה מיועדת אך ורק לבעלי נכסים בשיעבוד נכס >>