Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 53 ביקורות
js_loader
תפריט

יועץ משכנתאות במרכז

משכנתא היא לרוב ההלוואה המשמעותית ביותר שישראלים נוטלים בחייהם. לכן חשוב שתהליך ילווה בידי מומחה למשכנתאות. מאחר והעבודה עם יועצי משכנתאות היא אינטנסיבית, לווים שגרים במרכז הארץ, יפיקו תועלת רבה יותר מפנייה לשירותי יועץ משכנתאות במרכז. בשורות הבאות נסביר אודות ההכשרה המקצועית שיש לחפש אצל יועצי משכנתאות והקריטריונים שחשוב לשים אליהם לב כשמחפשים יועץ משכנתאות טוב במרכז.

 

מהן הסיבות שבגללן חשוב לפנות אל יועץ משכנתאות במרכז

חשוב לפנות ליועץ משכנתאות במרכז לפני שמתחייבים להלוואה משמעותית כמשכנתא, ויש לכך כמה סיבות טובות:

  • בנקאים עובדים עבור הבנקים, שמטרתם העיקרית היא לייצר רווחים. כתוצאה מכך, כאשר "עוזרים" לכם בבנק לבחור משכנתא המתאימה לצרכיכם, הבנקאים עשויים להעדיף את האינטרסים של המעסיק שלהם, הבנק, על פני שלכם. בנוסף, בנקאים נבחנים לעתים קרובות על סמך ההכנסה והרווחים שלהם, מה שאומר שהם עשויים לקבל תמריץ כדי לעודד לקוחות לשלם ריביות גבוהות יותר. לעומת זאת, ליועץ משכנתאות חיצוני לא אמור להיות אינטרס חוץ משלכם והוא יכול להציע ייעוץ חסר פניות שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.
  • כשמדובר בלקיחת משכנתא, יש לקחת בחשבון גורמים רבים, הן בהווה והן בעתיד. למשל, האם גם בן הזוג שלנו יתרום לתשלומי המשכנתא? האם אנו צופים תוספת שכר? האם יש לנו הלוואות אחרות לשלם? האם אנו חוסכים להוצאות העתידיות של ילדינו, כמו חינוך או חתונות? על סמך גורמים אלו, ננסה לקבוע את תכנית החזר המשכנתא האופטימלית. עם זאת, ייתכן שרוב האנשים לא ירגישו בנוח לחלוק את התמונה המלאה עם הבנקאי שלהם בשל חשש שמידע מסוים עלול להשפיע לרעה על סיכוייהם לקבל משכנתא. למרות זאת, ללא הבנה מלאה של נסיבות הלווה, קשה להתאים את המשכנתא. מומחה משכנתאות במרכז, שמספק ייעוץ עצמאי וחיצוני לבנקים, יוכל לספק לכם תמונת מצב ברורה ומלאה בהתאם לנתונים הכלכליים והאישיים שלכם, מבלי שהדבר יגרור השלכות בעייתיות לגביכם.
  • כאשר מדובר בסכומי כסף משמעותיים כפי שלווים במסגרת משכנתאות, בדרך כלל יש שפע של ניירת שצריך למלא ובירוקרטיה מפה ועד הודעה חדשה. כמובן, אם יש אפשרות שמישהו אחר ידאג לניירת, יעמוד עבורנו בתורים וימלא את הטפסים בשמנו, לא סביר שנתלונן על כך. גם בנושאים אלו, יועץ משכנתאות יכול לסייע.

ברגע שאנו מכירים בכך שפנייה לייעוץ משכנתא היא שלב מכריע והכרחי בתהליך לקבלת משכנתא, נשאלת השאלה מדוע לא כולם מחפשים יועץ משכנתאות. סביר להניח שהתשובה אינה טמונה ברצון לחסוך כסף, אלא בחשש לבזבז אותו על שירותי ייעוץ משכנתאות לא אפקטיביים. לכן, חיוני לדעת כיצד לבחור יועץ משכנתאות מקצועי ואמין.

איזו הכשרה מקצועית צריכה להיות ליועץ משכנתאות טוב במרכז?

כיום אין תקנות הקובעות מי יכול או לא יכול להיות יועץ משכנתאות בישראל. למעשה, כל אחד יכול פתאום להחליט שיש לו את הכישורים להציע עצות ולצאת למסלול קריירה חדש. כתוצאה מכך, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון לפני פנייה ליועץ משכנתאות:

  • רקע עיוני: אמנם אין תואר אקדמי רשמי בייעוץ משכנתאות, אך חשוב לדעת את מקור הידע של יועץ המשכנתאות שלכם. האם הוא עבר קורס הכשרה קצר או בעל תואר אקדמי בתחום רלוונטי כמו כלכלה או מנהל עסקים? האם הוא השלים תוכניות הסמכה כלשהן? חשוב לוודא כי ליועץ יש רקע לימודי וניסיון רלוונטיים, במקום להסתמך על אדם חסר ניסיון שאולי סיים קורס קצר מועד וחסר את הידע הנדרש לקבלת החלטות מושכלת לגבי ההלוואה הגדולה בחייכם .
  • ניסיון מעשי: כשמדובר ביועצי משכנתאות, ניסיון מעשי הוא הנכס היקר ביותר של העוסקים במלאכה. לכן לפני התקשרות עם יועץ משכנתאות, חיוני לברר על ניסיונו והרקע שלו בתחום. לרוב, יועצי משכנתאות אינם חדשים בענף, אלא עבדו בעבר בתחומים כלכליים ובנקאיים אחרים. רק לאחר שרכשו את הידע, הקשרים והניסיון הנדרשים הם נכנסים לזירת ייעוץ המשכנתאות העצמאי. למשל, יועץ משכנתא בעל ניסיון קודם בעבודה בחטיבת המשכנתאות בבנק מוביל, מצביע על כך שליועץ יש הבנה טובה של שני הצדדים של המטבע.

 

מה חשוב לברר לפני שבוחרים יועץ משכנתאות במרכז?

לפני שבוחרים יועץ משכנתאות במרכז חשוב לבדוק עם אילו בנקים עובד יועץ המשכנתאות. אם אתם מרגישים לחוצים לסגור את המשכנתא בבנק מסוים, או אם היועץ טוען שהבנק הספציפי הזה הוא המתאים ביותר מבלי לבחון אפשרויות אחרות, כדאי שתבדקו את הקשר בין הבנק ליועץ וכיצד הדבר משפיע עליכם.

הקשר של יועץ המשכנתאות עם הבנק מבוסס על הלקוחות שהוא מביא לבנק שישלמו ריבית לאורך השנים. אם לקוחות אלו עומדים בתשלומי המשכנתא, לבנק יש אינטרס לשמור על קשר טוב עם היועץ. אולם אם הלקוחות שהיועץ מביא לבנק לא יעמדו בתשלומים שלהם, המוניטין של היועץ עלול להיפגע, והבנק לא יעבוד איתו שוב.

כמו כן, יועץ משכנתאות עשוי להיות מוטה כלפי בנק ספציפי, גם אם אותו בנק אינו מציע את התנאים הטובים ביותר עבור הלקוח שלו. לכן חשוב לברר עם יועצי משכנתאות עם אילו בנקים הם עובדים ואם יש להם התחייבויות שעלולות להשפיע על אובייקטיביות הייעוץ שניתן ללקוח.

אפשרות חלופית היא לעבוד עם יועץ משכנתאות מאחורי הקלעים, שידריך אתכם מה לומר וכיצד לנהל משא ומתן עם הבנק, אך לא ילווה אתכם פיזית לבנק. היתרון העיקרי בגישה זו הוא החיסכון בעלויות הייעוץ ברוב המקרים. בנוסף, מאחר והיועץ אינו עובד ישירות עם הבנק, הוא יכול לספק ייעוץ חסר פניות ללא כל חשש לפגיעה במערכת היחסים שלו עם הבנק. כך תבטיחו שתקבלו את תנאי המשכנתא האטרקטיביים ביותר.

 

לסיכום: היכן ניתן למצוא יועץ משכנתאות מומלץ במרכז?

מעוניינים בסיוע מקצועי בתהליך לקבלת משכנתא חדשה לרכישת דירה ראשונה, משכנתא לדירה חלופית או נוספת, משכנתא לגיל השלישי, ייעוץ לגבי מחזור משכנתא או עזרה בנושא איחוד הלוואות? זה הזמן לפנות למומחה המשכנתא אהד ויס – ייעוץ משכנתאות מומלץ במרכז.

לפרטים נוספים על ייעוץ משכנתאות מקצועי אצל אהד ויס – פנו כעת בווצאפ או בטלפון: 052-430-2464.

 

שאלות ותשובות בנושא יועץ משכנתאות במרכז

עבור זוגות צעירים רבים שגרים במרכז הארץ, קבלת משכנתא היא שלב חיוני במסע לבעלות על דירה משלהם. אולם עם משבר הדיור הנוכחי בישראל, התהליך יכול להיות מאתגר. לכן חשוב לפנות לייעוץ של יועץ משכנתאות מקצועי ואמין במרכז לפני התחייבות למשכנתא.

חברת ייעוץ משכנתאות עשויה לספק תדמית מקצועית יותר ולהציע יותר משאבים ללקוחותיה, אך לרוב זה נעשה במחיר של עמלות גבוהות יותר על השירות. בנוסף, גם אם קיבלתם המלצה ליועץ ספציפי בחברה, אין ערובה שהוא יהיה זה שיעבוד איתכם בפועל. מנגד, יועץ משכנתא פרטי יכול להעניק לכם יחס אישי ולהתמקד אך ורק במשכנתא שלכם, תוך הקפדה מרבית על הפרטים הקטנים.

ככלל, העלות לייעוץ משכנתא של יועץ משכנתאות במרכז נעה סביב 5,000 ועד 10,000 ₪ לתיק. למרות שזה אולי נראה כמו עמלה גבוהה, החיסכון שיועץ משכנתא מנוסה יכול לעזור לכם להשיג, לרוב הופך את ההוצאה למשתלמת.

השאלה הקריטית שיש לתת עליה את הדעת כשנוטלים הלוואת משכנתא בנקאית, היא מהם תנאי המשכנתא הטובים ביותר שנוכל להשיג. אף שתנאי המשכנתא המוצעים ללקוח בבנק תלויים בנסיבות הפיננסיות האישיות שלו, הם יכולים להשתנות מאוד מבנק לבנק. גם בתוך אותו בנק, התנאים יכולים להיות שונים בין פקידים שונים. כאן בא לידי ביטוי הערך המוסף של ייעוץ משכנתאות ממקור מהימן, שיבצע למענכם סקר שוק ומשא ומתן, כדי להשיג עבורכם משכנתא בתנאים האטרקטיביים ביותר.

 

יועץ משכנתאות במרכז
יועץ משכנתאות במרכז
לשיתוף המאמר לחצו:

אהד ויס בפייסבוק | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 53 ביקורות
js_loader
תמונת פרופיל אהד ויס
אהד ויס,
יועץ משכנתאות מורשה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם אהד ויס >>
ההלוואה מיועדת אך ורק לבעלי נכסים בשיעבוד נכס >>